23 de desembre del 2009

Recitació

L’últim dilluns de classe, dia 21 de desembre em va tocar fer la recitació, encara que m’ho havia preparat bastant, estava molt nerviosa ,gairebé ja acabada la recitació, se’m va oblidar una frase i vaig haver de rectificar . Va ser un moment bastant tens haver de sortir al centre a recitar sabent que totes les persones de la classe estan pendent del que diràs.

Jo vaig decidir recitar un conte, concretament la llegenda de sant Jordi, és una llegenda tradicional a Catalunya, que tothom o gairebé tothom coneix, però quan te l’has d’aprendre per una recitació ho veus diferent, molt més complicat del que és la llegenda en sí, ja que has d’utilitzar un vocabulari correcte i exacte al fragment escollit.

Altres companys van fer altres contes, o poesia , la veritat va ser una activitat bastant maca d’escoltar ja que vam aprendre altres contes que no sabíem i vam escoltar diferents poemes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada