25 de novembre del 2009

El debat

L'INCLSUSIÓ DELS NENS DISCAPACITATS A L'AULA


El dilluns passat vam haver d’exposar el nostre debat que prèviament havíem preparat. El nostre debat tractava sobre l’inclusió dels nenes discapacitats a l’aula. El debat consistia en repartir-nos primerament els paper sobre qui e suposava a favor i qui en contra, ho vam fer a sorts per tal de no donar lloc a problemes, seguidament repartir-nos els paper d’oradores, investigadora i capitana. Cadascuna s’havia de preparar el seu tros, que duraria tres minuts, seguidament posar-ho en comú amb el seu grup i finalment amb el grup sencer.

El meu grup estava compost per:

L’Aina Romero i l’Helena Prim que van exercir el paper d’oradores , la Tamara Herrera que va fer el paper d’investigadora i L’Anaïs Alapont que ens va comentar les conclusions.
Nosaltres vam presentar els arguments a favor sobre d’inclusió dels nens discapacitats a l’aula.
El nostres grup pretenia defensar que els nens amb discapacitats s’haurien d’incorporar a les aules ordinàries amb l’objectiu que aquest no se sentin discriminats, s’adaptin a la societat, intent d’avançar com la resta de nens ja que creiem que encara que aquests nens tinguin una discapacitat han de tenir les mateixes oportunitats que la resta de nens.


Els punts que vam tractar en el debat eren


  • L’escola inclusiva; que és aquella escola on es troben diferents varietats d’alumne si per tant pensem que afavoreix a l’educació tant del nen amb discapacitats, com a la resta de nens.

  • Va estar seguit d’una experiència personal i els beneficis sobre aquest tipus d’escola i sobre l’ interacció entre els nens cm també amb el professor.

  • També vam parlar sobre les ajuts que proporciona l’estat als nens discapacitats perquè puguin incorporar-se a les coles.

  • Finalment vam comentar els beneficis personals i dels familiar que comporten portar al nen a una escola inclusiva.

L’altre grup pretenia defensar que els nens discapacitats no haurien d’estar integrats a l’aula ordinària, sinó que és millor que estiguin en una escola especialitzada, ja que, aquest tipus d’escola podrà ajudar més al nen per la professionalitat de personal.

les components del grup van ser:

Mireia Bernadó, investigadora del grup, Núria Villaronga, com a capitana i Karen Luna i Sandra Castelnuovo que exercien els papers d'oradores.


Els punts a tractar van ser:


  • L’escola especial; que és aquella escola on es troben els nens amb discapacitats ja siguin físiques o mentals.

  • Les poques ajuts que dóna l’estat a aquestes escoles i com perjudica això al nen i a les famílies.

  • Finalment els beneficis familiars i personals que comporta portar al nen a aquest tipus d’escola.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada