10 de novembre del 2009

Oh brother!

L’altre dia a classe vam comentar un anunci de Galeries i L’Imma ens va proposar fer el mateix amb aquest anunci de la Seat.


Podem veure que la música del principi de l’anunci és més lenta i mes fluixa en canvi desprès es comença animar a mesura que el “monstre” comença a créixer, en el moment que el “ monstre” no cap al cotxe i la família esta la música la musica es torna a enlentir-se i afluixar però quan novament apareixen amb la solució, el nou cotxe, la música torna a créixer. També aquest fet, ve acompanyat de la llum, al principi quan el “monstre” és petit l’ il·luminació és fosca. En el moments de tristor la llum es torna més fosca en canvi al moment de trobar una solució l’ il·luminació és més clara.


Com va dir l’Imma, que jo personalment no m’hi havia fixat, els queixals de la nena també són llargs, per fer una comparació amb el “ monstre”.
El mostres creix amb amor, i així donen a entendre que la família s’estima i buscaran la solució que faci falta,i aquesta solució, és el cotxe.


El final de l’anunci ens diu una frase: “ porque ja se sabe que pasa con los monstruos, que crecen crecen y crecen” donant a entendre que la família creix i per tant aquest cotxe que és ampli, hi ha espai per a tota la família i per tant és la solució per a les famílies nombroses.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada